נגב אקדמיק- כתיבת מאמרים

שרותי תוכן וכתיבת מאמרים

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter

האם שמעתם פעם את המשפט "לקוח מרוצה הוא לקוח חוזר" או "מפה לאוזן" בהקשר של שיווק וויראלי של עסק?
במאמר זה נדון בסוגיה של יחסי אנוש כגורם שיווקי.
כלומר, כיצד היחס שלנו מתחומים שונים מעולם העסקים, כגון אנשי מכירות, בטלפון או פנים מול פנים, יכול להשפיע בצורה חיובית על היחס שבו הצרכן תופס אותנו כנותני שירות.
אנחנו חושבים שחרף העובדה שהמסחר תופס יותר ויותר תאוצה בעשור האחרון, עדיין חשוב ללא מעט מאיתנו הטיפול האישי שעובדי העסק נותנים לנו כצרכני השירות.
זווית הראייה בו יבחן הנושא במאמר זה תהיה מנקודת מבטו של  המוכר או מספק השירות.
על יחסי אנוש כגורם שיווקי נכתבו ספרים ומאמרים רבים. נדבר מעט על חלק מאסטרטגיות האל
במאמר הנוכחי.
אז איך משתמשים ב– יחסי אנוש כגורם שיווקי, לעזאזל?
העקרון הוא שאתם תמיד צריכים להיות קורקטיים, כלומר להשתמש בנימוסים וההליכות שרכשתם או נולדתם איתם. למשל, אם, למשל תודו ללקוח שפנה אליכם, אפילו בפעם המאה, התודה שלכם תעשה לו את היום, ועבורכם היא תגדיל את אחוז המכירות.
גם למחוות לא-מילוליות יש תפקיד חשוב שתורם לשביעות הרצון של הלקוחות. דוגמא מוכרת היא לכך היא בפנייה ללקוח בחיוך, וזה יכול להיות אפילו ללקוח הזועם ביותר.
כלומר, ביחס שלכם יש פוטנציאל למנף את העסק או התפקיד שלכם.

פוסטים פופולארים

2014319142453_Big

תרגום מאמרים

תרגום מאמרים לכתיבת סמינריון. במהלך כתיבת עבודת הסמינריון או עבודת הגמר, ...

sop-resize-400-gallery_source_1446-6426

הטיפים שלנו

בחרת לכתוב מאמר לאתרך לשם קידום?השתדל שהוא יהיה קצר, קריא, רהוט ...

unnamed

סקירת מאמרים אקדמים

סקירה ספרותית למחקרים, לעבודות תזה ולדוקטורט מצריכה מהכותב יכולת כתיבה ...

201431916272_Big

סוגי מאמרים שניתן לרכוש

בנגב אקדמיק ניתן לרכוש מאמרים מקוריים לבלוגים, לאתרי מאמרים, לאתר ...

Creative business

השרותים שלנו

מאמרי קידום לשיווק ולקידום אתרי אינטרנט פתחת אתר אינטרנט חדש ועכשיו ...

מפרסמים